Thursday 16 November 2017

No Tap Forex Trading Programvare


Don Steinitz Review. I har lest mange fora om Don Steinitz HAS-systemet Etter min mening og dette er bare en mening, tror jeg at mange som har prøvd dette EA, ikke har fulgt Don s pengerstyringsforslag på grunn av DD som må være opprettholdt, man må følge pengestyringen basert på størrelsen på kontoen min. Jeg driver for øyeblikket en demo med en 5000-konto. Jeg kjører en mini-konto og jeg kjører 05 mye størrelser. Jeg kjører bare 12 par og det er alt. Jeg har satt min fortjeneste ved faste pips for hver tidsramme, mindre for kortere tidsrammer og mer for lengre tidsrammer. Jeg handler 15M til 1W. Min demo er på sin 8. dag på tidspunktet for denne løpingen, og jeg er nesten oppe 5 Nå forstår jeg fullt ut at dette ikke er nok tid, og jeg planlegger faktisk å kjøre denne demoen i de neste 6 månedene før du åpner en live-konto for å handle denne EA. Jeg kan definitivt se en konto som blåses bort hvis partiene er for store i i forhold til kontoens størrelse er tiden, jeg er veldig fornøyd og vil rapportere tilbake igjen om 30 dager og så igjen hver måned til 6 måneder har gått. Jeg vurderer BRA på dette tidspunktet da jeg ser noen skjermfeil som jeg vil se utarbeidet, men ser ut til å forårsake ingen ytelsesproblemer på dette tidspunktet. Jeg ønsker velkommen noen tilbakemeldinger IF OG BARE OM riktig pengeadministrasjon ble fulgt av deg På dette tidspunktet er jeg ikke interessert i hearsay eller tredje parts krigshistorier. Jeg er heller ikke interessert i backtesting, jeg har ikke kjørt noen heller. Min neste rapport vil være om 3 uker. På den måten er jeg på ingen måte tilknyttet Don eller hans firma og bryr meg ikke om noen kjøper sitt system. Jeg er interessert i det gode forexet handelssamfunn som jeg har lært og fått mye av de mange fora jeg deltar i. Ranger til alle Riley. Jeg har gjennomgått mange elektroniske handelsprogrammer Roboter, Bots og har testet over 60 forskjellige Bots Det er åpenbart at de fleste utviklerne har lite erfaring i handel forex og problemer med trans lating trading strategier til datakode som handler effektivt Vår statistikk viser at over 90 av Bots ikke oppfyller forventningen om konsistens og lønnsomhet. Jeg sendte Robot No tap til en demo konto og det begynte å handle Denne Bot har ingen problemer og hva Jeg har observert er liten drawdown og det handler ganske ofte Bot var knyttet til 8 valutapar Bot var trading i Demo på 01 lot per tusen USD av kontosaldo Ingen innstillinger eller parametere ble endret Boten kjører som lastet ned. Jeg har siden lagt Robot No Loss inn i en ekte penger trading konto og det handler veldig bra, det er konsekvent og lønnsomt. Det er knyttet til 8 valutapar i den ekte pengerkontoen. Av 60 Bots jeg har testet til dags dato, har den laveste nedtellingen av noen Bot. Her er hvorfor jeg tror at noen har problemer med Robot No Loss Bot Før du legger bot til et valutakart, må diagrammet lastes med data for alle tidsrammer. For å gjøre dette, instruerer Don deg klikk gjennom hver tidsramme for diagrammet en gang. Men på grunn av din Brokers s-implementering av MetaTrader-plattformen, kan denne prosessen ikke laste inn tilstrekkelig historikkdata for valutaparet. Derfor har Robot No Loss ikke dataene i alle tidsrammer det krever for sin logikk for å behandle riktig Jeg foreslår at du også klikker på hver tidsramme, som Don forklarer Da, mens musepekeren er på kartet og med venstre musepress trykk på Page Up-tasten på tastaturet. Dette vil tvinge historikkdata for det aktuelle valutaparet å bli lastet ned for den tidsrammen Gjenta denne prosedyren for hver tidsramme i valutaparet før du legger Robot No Loss til diagrammet. Det neste punktet er at Robot No Loss er utviklet for å handle på 01 mye per tusen USD eller 10 partier per Ti tusen dollar for hver handel det åpner. Det bør også aldri ha mer enn 1 handel åpen på et gitt valutapar til enhver tid, men kan ha flere bransjer åpne som begrenset av Antallet av valutapar som du legger til Robot No Loss Bot til. Med mange Broker s Demo-kontoer tillater de ikke handel med micro-lots størrelser 01 mye Dette synes å forårsake minst noen av dere problemer som demo-kontoer er en liten balanse Bare åpne en ny demo-konto med megleren og finansier kontoen med 10 000 USD eller større. Jeg bruker ofte 100 000 USD for enkelhets skyld Det spiller ingen rolle i demonstrasjonen, da du bare er interessert i nedbetaling av kontoen i prosent av kontoens balanse og lønnsomhet som en prosent av kontos saldo, eller PIPs for å fastslå en Bots prestasjon. Hvis du etter å ha sett gode handelsresultater i demo, bestemmer deg for å plassere Robot No Loss til en ekte live penger konto, vær sikker på å få historikkdataene for hver tidsramme for hvert valutapar før du legger boten til diagrammet for å handle, akkurat som det er beskrevet ovenfor for en demo-konto. Også, vet hva minimale massestørrelser din virkelige pengerkonto kan handle. Jeg vil foreslå t hatten uansett balansen i kontoen din som du vil ha handel som mikrosats-inkrement. Men hvis den ikke kan akseptere micro-lot-bransjer og bare kan øke handler på 10 mange, må du sørge for at du har finansiert kontoen med 10 000 USD eller høyere , eller ja, vil du sannsynligvis risikere en marginalanrop fra megleren fra alvorlig drawdown. Det er 2 parametere i Robot No Loss 1 AccountlsMini false 2 AccountlsMicro true. These 2 parametere må settes til typen konto du handler om demo eller en live ekte penger konto Som nedlastet er disse parametrene satt til verdiene av sann og falsk angitt ovenfor Hvis kontoen ikke kan handle micro mye handel inkrementer og AccountlsMicro T, vil Bot få volumfeil 131 feilmeldinger fra MT4 Ingen handler vil åpne selv om Bot fortsetter å sende inn forespørsler om å åpne en ny handel for et valutapar. Disse feilmeldingene kan vurderes ved å klikke på Eksperter-fanen i MT4 Terminal Area. Jeg tror at hvis du utfører elementene suger gested til deg over vil du være veldig fornøyd som jeg er med handelsresultatene fra Robot No Loss. Test din trading skills. Purchase Vilkår Alle produktene på dette nettstedet er immaterielle elementer, derfor på grunn av naturen til EA s Software også som malene når du har mottatt, installert og brukt dem, blir ditt kjøp din eiendom. Innstillinger varierer og er ditt ansvar. Hvis EA-programvaren eller malen din er defekt eller skadet, vil den byttes ut for samme EA-programvare eller Maler Alt salg er endelig og det er ingen refusjoner. Risikoopplysninger Trading av utenlandsk valuta på margin har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller alle dine første investering og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Vær oppmerksom på alle risikoer forbundet med valutahandel. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidig re søk Søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Alle rettigheter forbeholdt Copyright 2015. Ved å fortsette å bruke nettstedet, godtar du bruk av informasjonskapsler mer informasjon Godta. Cookieinnstillingene på denne nettsiden er angitt slik at informasjonskapsler kan gir deg den beste surfingopplevelsen mulig Hvis du fortsetter å bruke dette nettstedet uten å endre informasjonskapselinnstillingene dine eller du klikker Godta nedenfor, samtykker du til dette. Forex No Loss Robot Software. Forex No Loss Robot fortjener vår takknemlighet for handel konsekvent og lønnsomhet Nei Tap er en fantastisk teknologi kombinasjon av flere tidsramme bekreftelser og Heikin-Ashi Det er et sett-det-opp etter installasjonsinstruksjonene og let-it-trade scenario. Forex No Loss er en god MetaTrader trading robot.1 Lett å installere, 2 Utmerket kundestøtte, 3 Ingen programvare tekniske problemer, 4 Pålitelig og 5 Excellent profit. An gjennomsnittlig 2-3 handler lukker per dag og de har alle vært lønnsomme Ja, hver handel ha s lukket for fortjeneste i både vår demo trading konto og i vår live ekte penger VPS trading konto. Det er imidlertid ikke noe hardt sett stopptap. Alle take-profit og åpne handler overvåkes av programlogikken. Forex No Loss har imponert oss med dens avanserte handelsavdelingsalgoritmer Det er nær det beste vi har sett eller testet Etter at en ny handel er åpnet, etableres et taverdi og vises visuelt på prisdiagrammet. Hvis momentum i handelsretningen begynner å falme mens prisen er mellom dens inntjening og opptjeningsmål Ingen tap vil enten gå ut av handelen nær det etablerte overskuddet eller plassere sitt stoppfall mellom dagens pris og prisoppføring av handelen. Hvis prisen går tilbake, er handel lukket for et overskudd, eller prisen kan fortsette mot ta fortjeneste pris. Det stopper tap Forex trading algoritmer fungerer veldig bra for å hente fortjeneste effektivt når Forex markedet åpner på søndag og valutapar gapet på åpen Forex No Loss Robot har lukket mer th et par handler utover det etablerte tar fortjeneste for den handel på grunn av markedsåpningsprisforskjeller. Forex No Loss handler på noe valutapar og kombinerer Heikin-Ashi-indikatoren med flere tidsrammebekreftelsesalgoritmer for å avgjøre når det er hensiktsmessig å handle. En handel vil være åpen for et bestemt valutapar til enhver tid, men No Loss analyserer 5M, 15M, 30M, 1H og 4H tidsrammer kontinuerlig for hvert valutapar for trading opportunities. As instruert av programvareinstallasjonsvideoen, lar vi No Loss utføre på 10 valutapar samtidig, og fortsett å kjøre Forex No Loss på de 10 valutaparene. Den største nedtrekkingen på et valutapar har vært 6 i løpet av en handel og har vanligvis sett under 2 5. Som nedlastet er programvaren konfigurert riktig for utmerket handel og trygg pengestyring Det anbefales ikke å endre eller endre standardinnstillingene og parametrene for handelsstyring. Les mer cellulittartikler. Ingen tapstransaksjonsstrategi. Jeg o NCE leser om en handelsmann som gjorde noe som ligner på under, uten å måtte bruke et stopp, og hevder å ha gjort millioner, jeg kunne forlate noe. Men til det beste kunne jeg forstå at han gjorde noe sånt. Se startprisen er 1 3000 Kjøp og selg stopp er opprinnelig fordelt 30 pips fra hverandre med en fortjeneste på 25 Så hvis prisen kom til 1 3025, blir den første bestillingen åpnet, og det er nå et salgsstopp bak det ved 1 3000 Hvis prisen fortsatte opp en andre ordre åpnes på 1 3055 rett etter at første åpnede kjøp treff tar overskudd på 1 3050, også samtidig når prisen når 1 3050, som kjøper stopper på 1 3025 som var et kjøpsstopp, blir nå et salgsstopp prosessen fortsetter å gjenta seg selv, slik at uansett hvilken trend trenden beveger seg, er det alltid en ordre i motsatt retning av 25 pips hverandre rett bak deg for å holde tritt med den bevegelige markedsprisen slik at du kan tjene penger når trenden reverserer ved en gitt tid og i begge retninger. M ost, hvis ikke alle, folk her vil si nei til disse uttalelsene, men det er en enklere måte å finne ut.1 Få deg et mer komplett bilde, som paret han handler, tidsramme osv.2 få deg data om den eksakte perioden han handler for eksempel fra 2005 til nå.3 backtest det manuelt akkurat som han sa. Da vil du se det for deg selv. Jeg er for opptatt med å håndtere mine tap for å gjøre det. Cos Jeg elsker dem for mye, tar hver og en av dem som et tegn på forestående vinne lukking in. Our forex roboter har funnet over. A forex robot aka ekspertrådgiver er programvare som handler et forex system for deg. De kjører inne i forex terminal og kan festes til hvilken som helst valuta du velger Bruk avansert beregninger de åpner og forvalter forex handler for deg i henhold til en Forex-strategi Hver EA er forskjellig Bruk mer enn én samtidig for best resultat Ingen erfaring er nødvendig, og oppsettet er enkelt. Bruke en forex-robot er den eneste måten å forbedre din handel på umiddelbart. Med en ekspertrådgiver kan du øyeblikkelig st kunst handler et arbeidssystem uavhengig av ditt eget ferdighetsnivå Vanskelige beregninger og sikker pengehåndtering håndteres for deg De sover aldri og kan se etter handler 24 timer i døgnet 5 dager i uka Og de er den eneste måten å dekke flere par på det samme time. Hver ekspertrådgiver er fullautomatisk og lastet med funksjoner for å dominere alle diagrammer. Vi kodes alt annet enn kjøkkenvasken i alle våre forex-roboter. Automatisk håndfri forex-handel. Yep Riktig pengehåndtering. Sjekk Stoppadministrasjon og automatisk ta fortjeneste. Du satser hver ekspert rådgiver er fullt optimert for alle valutapar og de kan handle med mikro, mini og standardpartier.

No comments:

Post a Comment